torsdag den 29. december 2011

jeg elsker jul....

jeg elsker jul.
så forfærdeligt meget! det eneste der mangler er sne, så ville julen være perfekt.
jeg har fået så mange gode ting, det er helt vildt!
i pakkeleg tror jeg skæbnen er efter mig - fik viskestykker, køleskabsmagneter og en mælkeskummer. tror der er nogen der gerne vil have at jeg snart flytter hjemmefra ;-)  udover det fik jeg også nytårshorn og en kuglepen, haha. det var faktisk UTROLIG hyggeligt. og har aldrig fået særligt mange gaver i pakkelege, så det var lidt sjovere end det plejede at være jo.

har fået
tøj - striktrøjer
undertøj,  BH og en masse løse trusser
hyggestrømper - knæhøje
gavekort (matas og H&M)
kort til kamera
l'oreal makeup kit
nye lagner til min seng - lillae (så matcher de mit værelse)
bordlampe
body shower gel - pink grapefrugt & citrus
bodylotion - granatæble & citrus
læbepomade - pink guava
penge - 500 kr
2 bøger som jeg ønskede mig om foto
ny dyne og pude sæt
og BEDST AF ALT
mit højtønskede kamera-objektiv. 

jeg er latterligt glad. god jul. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar