lørdag den 14. januar 2012

det er også svært for mig

det er sjovt som folk tror at når de er kede af det så påvirker det ikke mig. for det gør det, i høj grad. jeg synes ikke det er fedt at dem jeg holder af er kede af det, det er ikke nemt. jeg er ikke hjerteløs; fordi jeg ikke går og er trist konstant betyder det ikke at det ikke også går ud over mig..

i mandags startede jeg på en ny skole, og jeg er rigtig glad for det. har haft en super nem uge, der har indebåret blandt andet at møde kl. 10.30 og tage på hyttetur. siden jeg har gået i 1.g før er de fleste et år eller to yngre end mig, og lige nu kan det godt mærkes - især på dem som ikke har taget en 10. klasse. men de er skide søde, det er ikke alderen der skal skille os ad. 

jeg snakkede med en af mine venner i løbet af ugen, og han nævnte at det var enormt vigtigt at jeg snakkede med de rigtige mennesker ude på skolen - men hvorfor? det var vigtigt at jeg havde et godt omdømme, fordi ellers ville jeg blive stemplet for at gå sammen med nogle bestemte mennesker.
helt ærligt, så vil jeg hellere gå sammen med dem jeg holder af, ikke dem samfundet bestemmer jeg skal gå sammen med. hvad er det også for et samfund, der skal dømme en på hvem man er venner med?
jeg kan blive så træt af det hele engang i mellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar